9,3
1400 klanten beoordelen ons met een 9,3 op Kiyoh
Persoonlijk advies & hulp
Eigen showroom & werkplaats
15+ jaar ervaring
Uw winkelwagen (0)
Geen producten in uw winkelwagen.
Subtotaal € 0,-
Totaal € 0,-
Bekijk winkelwagen Terug naar de winkel

Winkelwagen aan het updaten

Snel en eenvoudig retourneren

Retourneren & ruilen

Zo werkt retourneren

We doen ons best u van uitstekend advies te voorzien. Toch kan het voorkomen dat uw product niet bevalt. Wilt u uw product retourneren? Dat werkt bij ons als volgt:

Retourneren met account (snelste methode)

1. Controleer of uw product retour kan (hygiëne artikelen, onderdelen en maatproducten kunnen niet retour, uitgebreide voorwaarden verder op deze pagina).

2. Meld uw retour aan via uw account: bestelling retourneren (voor gedetailleerde instructies, zie de illustratie verder op deze pagina ↓). Wilt u uw bestelling ruilen voor een ander product? U kunt dit met een opmerking aangeven bij het retourneren.

3. Volg de instructies op de retourinstructie.

4. Is de retourzending in goede staat bij ons binnen gekomen? Dan wordt uw aankoopbedrag binnen 14 dagen teruggestort.

Retourneren zonder account

1. Controleer of uw product retour kan (hygiëne artikelen, onderdelen en maatproducten kunnen niet retour, uitgebreide voorwaarden verder op deze pagina).

2. Meld uw retour dan aan via het contactformulier, selecteer "Bestelling retourneren zonder account" en vul uw ordernummer in. Wilt u uw bestelling ruilen voor een ander product? Geef dit dan aan bij het invullen van het contactformulier. Na versturen van het contactformulier kunt u direct verder met stap 3, u hoeft niet te wachten op reactie.

3. Volg de instructies op de retourinstructie.

4. Is de retourzending in goede staat bij ons binnen gekomen? Dan wordt uw aankoopbedrag binnen 14 dagen teruggestort.

 

Retour aanmelden via account

Mijn account omgeving

Stap 1. Klik in uw account op mijn bestellingen

Klik om de afbeelding te vergroten

Stap 2. Klik bij de bestelling die u wilt retourneren op bestelling bekijken

Klik om de afbeelding te vergroten

Stap 3. Scroll naar beneden en selecteer de producten die u wilt retourneren

Klik om de afbeelding te vergroten

 

Goed om te weten

  1. De kosten voor retour sturen zijn voor eigen rekening. U kunt het pakket ook gratis bij ons afleveren op ons adres (Frankeneng 14, 6716AA Ede, Gelderland).
  2. Bewaar uw inleverbewijs. Dit is namelijk leidend als bewijs dat uw retourzending naar ons verzonden is.
  3. Voor producten die speciaal voor u besteld zijn, gelden afwijkende retourvoorwaarden. Neem in dat geval altijd vooraf contact met ons op.
  4. Lees hieronder verder voor een samenvatting van de (aanvullende) retourvoorwaarden.

14 dagen niet goed geld terug

Bij online aankopen krijgt u van ons 14 dagen de tijd om te bepalen of uw product bevalt. Bevalt uw product binnen deze tijd niet? Dan kunt u deze retourneren, mits er geen gebruikssporen zichtbaar zijn en het product in nieuwstaat weer te verkopen is. Wilt u een product ruilen? U kunt hiervoor contact met ons opnemen via het contactformulier.

LET OP: afwijkende retourvoorwaarden ↓

Hygiëneproducten

Voor hygiëneproducten geldt een afwijkende regel, deze mogen niet geretourneerd worden. Wilt u een hygiëneproduct toch retourneren, neem dan contact met ons op via het contactformulier.

Aanvullende voorwaarden voor onderdelen en hygiëne artikelen
  • Compleet en onbeschadigd
  • Ongebruikt (uitproberen mag wel zoals in de winkel) en niet gemonteerd
  • In de originele verpakking, indien redelijkerwijs mogelijk (hier mag niet op geschreven worden)
  • LET OP: een product dat uit een gesealde verpakking is gehaald, kan niet geretourneerd worden
Onderdelen

Overweegt u een onderdeel te bestellen voor een product (bijvoorbeeld een onderdeel van rollator of scootmobiel), maar weet u niet zeker of het het juiste onderdeel is? Neem dan altijd vooraf contact met ons op. We helpen u om te bepalen of het onderdeel het juiste is. Hiermee voorkomt u discussie wanneer het onderdeel niet zou passen of wanneer het onderdeel niet het juiste blijkt te zijn.

LET OP: hebben wij niet voor u gecontroleerd of het onderdeel het juiste is en is hiermee de diagnose van het probleem door u als consument verkeerd gesteld, dan vervalt het recht op herroeping/retournering. Verkeerd bestelde onderdelen kunnen hiermee niet retour. Wilt u een onderdeel toch retourneren? Neem dan contact met ons op via het contactformulier.

Maatproducten

Is een product speciaal voor u besteld of betreft het een maatproduct? Het product kan dan niet retour. Twijfelt u of uw product onder deze regeling valt? Neem dan contact met ons op. We bespreken de mogelijkheden met u. In een aantal van deze gevallen bieden we namelijk de mogelijkheid het product dan wel eerst uit te proberen of het product middels een demonstratie/passing (aan huis) te ervaren. Wilt u een afspraak maken voor een passing? Vul dan het contactformulier in.