Garantie en reparatie
Garantie
Standaard worden onze producten geleverd met 2 jaar garantie. Indien uw product geleverd wordt met een afwijkende garantieregeling, staat dit expliciet vermeld. Voor enkele producten geldt bijvoorbeeld een uitgebreide garantie. Zo worden de Gemino rollators standaard geleverd met 5 jaar garantie en worden de Topro rollators geleverd met 7 jaar garantie. Accu’s daarentegen worden geleverd met een half jaar garantie. Is de garantieperiode voor uw product niet volledig duidelijk? Vraag het ons dan gerust.
Reparatie
Ondanks zorgvuldige kwaliteitsselectie in ons assortiment, kan het voorkomen dat er een defect aan uw product optreedt. Geen zorgen, wij zijn er om het voor u op te lossen. Ook als u uw hulpmiddel niet bij ons hebt gekocht, kunnen we uw product vaak repareren. Wel willen we u vragen hierover van tevoren contact op te nemen.
Klaar terwijl u wacht
Maakt u van tevoren een afspraak voor een reparatie of aanpassing? Dan kunnen we deze soms gelijk uitvoeren terwijl u erop wacht. In het algemeen is dit ook mogelijk bij een onderhoudsbeurt. We plannen deze samen met u in op een specifiek tijdstip en u kunt erop wachten onder het genot van een bakje koffie. Hebben we toch meer tijd nodig? Dan laten we u dit tijdig weten.
Vervangend product
Kunnen we het product niet direct repareren en moet het product voor reparatie bij ons achterblijven, dan doen we ons best een vervangend product voor u te hebben. We raden u aan hiervoor voor de zekerheid van tevoren contact met ons op te nemen.
Reparatie aan huis
Bent u niet in de gelegenheid met het product bij ons te komen? Geen probleem. We komen voor de reparatie bij u aan huis. In overleg bepalen we wanneer we hiervoor langskomen.
Service (aan huis)
Binnen de garantieperiode
Uiteraard worden onze producten geleverd met garantie. Echter zijn veel producten bij gebruik aan slijtage onderhevig. Het is aan te raden dit goed in de gaten te houden en onderhoud op tijd uit te voeren. Om te garanderen dat uw product in topstaat blijft, verlenen we dan ook het nodige onderhoud en de nodige service. Een aantal onderdelen hebben we altijd op voorraad, toch is het altijd gemakkelijk als u van tevoren belt voor service of onderhoud. U kunt hiervoor bij ons langskomen, we kunnen hiervoor ook bij u aan huis komen. Als u langskomt voor een kleine onderhoudsbeurt, is dit in het algemeen klaar terwijl u wacht.
Buiten de garantieperiode
Ook buiten de garantieperiode kunt u voor onderhoud, reparatie en service bij ons terecht. We begrijpen dat u vooraf wilt weten op welke kosten u kunt rekenen. Daarom hebben we professionele adviseurs met gedegen vakkennis die samen met u een kostenoverzicht kunnen maken van afschrijving en terugkerende onderhoudskosten. Zo weet u van tevoren waar u, ook buiten de garantieperiode, aan toe bent.