9,3
1400 klanten beoordelen ons met een 9,3 op Kiyoh
Persoonlijk advies & hulp
Eigen showroom & werkplaats
15+ jaar ervaring
Uw winkelwagen (0)
Geen producten in uw winkelwagen.
Subtotaal € 0,-
Totaal € 0,-
Bekijk winkelwagen Terug naar de winkel

Winkelwagen aan het updaten

Wat kan ik doen als ik met pech sta? Hebben jullie een pechhulpdienst?

Wat kunt u doen als u met pech staat? Is er dan een pechhulpdienst die voor u klaar staat? Lees er alles over in dit artikel.

Ja, we helpen u graag als u pech hebt en werken hierom samen met de ANWB.

Wellicht bent u met 2 minuten klaar!

Om te beginnen: geen paniek, controleer eerst deze dingen: Mijn scootmobiel doet het niet. Hoe krijg ik hem weer aan de praat?, wellicht kunt u de storing binnen enkele minuten zelf verhelpen.

Kunt u met bovenstaande tips de storing niet verhelpen? Neem dan contact op met de ANWB scootmobiel wegenwacht service (pech melden werkt hetzelfde als bij de auto). Zij staan 24/7 voor u klaar. Komen zij er niet uit, dan nemen zij vanzelf weer contact met ons op. U kunt uw pech melden via onderstaande manieren.

ANWB Telefonisch pech melden

Bel de ANWB op telefoonnummer 088-269 2888

ANWB Onderweg App voor Android & iOS

Pech melden via de ANWB Onderweg app

Bent u slechthorend? Tip! ANWB Online pech melden

Als u slechthorend bent en u kunt op dit moment geen app downloaden, gebruik dan deze link om uw pech te melden:

https://pechmelden.anwb.nl/

Over de auteur: Frank Kamphuis

Dagelijks in contact met vele klanten, collega’s, leveranciers en andere mensen om samen te zoeken naar oplossingen voor betere mobiliteit. De hulpmiddelen markt is altijd in beweging dat maakt het elke dag een uitdaging om verder te denken voor passende producten en correct advies. De diversiteit van deze dynamische branche zorgt ervoor dat de dagen veel te kort zijn.

Lees meer over dit onderwerp of ga naar een andere categorie

Wat meer dan 1400+ tevreden klanten hierover zeggen?

9.3
Kiyoh

Meer dan 1400 beoordelingen op Kiyoh.
100% beveelt ons aan