9,3
1400 klanten beoordelen ons met een 9,3 op Kiyoh
Persoonlijk advies & hulp
Eigen showroom & werkplaats
15+ jaar ervaring
Uw winkelwagen (0)
Geen producten in uw winkelwagen.
Subtotaal € 0,-
Totaal € 0,-
Bekijk winkelwagen Terug naar de winkel

Winkelwagen aan het updaten

Garantie, reparatie & service (aan huis)

Garantie & reparatie

Garantie

Standaard worden onze producten geleverd met 2 jaar garantie. Indien uw product geleverd wordt met een afwijkende garantieregeling, staat dit expliciet vermeld. Voor enkele producten geldt bijvoorbeeld een uitgebreide garantie. Zo worden de Gemino rollators standaard geleverd met 5 jaar garantie en worden de Topro rollators geleverd met 7 jaar garantie. Accu’s daarentegen worden geleverd met een half jaar garantie. Is de garantieperiode voor uw product niet volledig duidelijk? Vraag het ons dan gerust.

Reparatie

Ondanks zorgvuldige kwaliteitsselectie in ons assortiment, kan het voorkomen dat er een defect aan uw product optreedt. Geen zorgen, wij zijn er om het voor u op te lossen. Ook als u uw hulpmiddel niet bij ons hebt gekocht, kunnen we uw product vaak repareren. Wel willen we u vragen hierover van tevoren contact op te nemen.

Klaar terwijl u wacht

Maakt u van tevoren een afspraak voor een reparatie of aanpassing? Dan kunnen we deze soms gelijk uitvoeren terwijl u erop wacht. In het algemeen is dit ook mogelijk bij een onderhoudsbeurt. We plannen deze samen met u in op een specifiek tijdstip en u kunt erop wachten onder het genot van een bakje koffie. Hebben we toch meer tijd nodig? Dan laten we u dit tijdig weten. Voor snelle reparaties zoals het bijstellen van de remmen van uw rollator, hoeft u geen afspraak te maken. U kunt hiervoor gewoon bij ons binnenlopen. In de regel kunnen we u hiervoor binnen 30 minuten helpen.

Reparatie aan huis

Bent u niet in de gelegenheid met het product bij ons te komen? In veel gevallen kunnen we voor de reparatie bij u thuis komen. Soms kan het zijn dat we uw product alsnog mee moeten nemen om het in onze werkplaats te repareren. In overleg met u bepalen we wanneer we hiervoor langskomen.

Vervangend product

Kunnen we het product niet direct repareren en moet het product voor reparatie bij ons achterblijven, dan hebben we vaak een vervangend product voor u beschikbaar. We raden u aan hiervoor voor de zekerheid van tevoren contact met ons op te nemen.

Contact opnemen

Service (aan huis)

Binnen de garantieperiode

Uiteraard worden onze producten geleverd met garantie. Echter zijn veel producten bij gebruik aan slijtage onderhevig. Het is aan te raden dit goed in de gaten te houden en onderhoud op tijd uit te voeren. Om te garanderen dat uw product in topstaat blijft, verlenen we dan ook het nodige onderhoud en de nodige service. Een aantal onderdelen hebben we altijd op voorraad, toch is het altijd gemakkelijk als u van tevoren belt voor service of onderhoud. U kunt hiervoor bij ons langskomen, we kunnen hiervoor ook bij u aan huis komen. Als u langskomt voor een kleine onderhoudsbeurt, is dit in het algemeen klaar terwijl u wacht.

Buiten de garantieperiode

Ook buiten de garantieperiode kunt u voor onderhoud, reparatie en service bij ons terecht. We begrijpen dat u vooraf wilt weten op welke kosten u kunt rekenen. Daarom hebben we professionele adviseurs met gedegen vakkennis die samen met u een kostenoverzicht kunnen maken van afschrijving en terugkerende onderhoudskosten. Zo weet u van tevoren waar u, ook buiten de garantieperiode, aan toe bent.

Contact opnemen

 


 

Andere, gerelateerde vragen

Heeft u een vraag over één van deze zaken? Lees dan hieronder snel verder.

Onderdelen bestellen

Bent u op zoek naar onderdelen? Via het hoofdmenu kunt u veel onderdelen voor uw product al vinden. Heeft u het juiste onderdeel niet kunnen vinden? Gebruik dan het contactformulier op deze pagina, wij helpen u verder.

Reparatieverzoek en/of schadetaxatie

Heeft u schade aan uw scootmobiel of moet er iets gerepareerd worden? Ga naar deze pagina om een reparatieverzoek in te dienen. Wij nemen binnen 2 werkdagen contact met u op voor de planning.

Onderhoud

Wilt u graag een onderhoudsbeurt plannen? Klik dan hier.

Verzekering & pechhulp

Wilt u meer informatie over scootmobielverzekering en pechhulp? Neem dan contact met ons op via dit contactformulier.