Gezondheid en veiligheid op nr. 1 - Coronamaatregelen Zorg Totaal

In deze bijzondere tijden bieden we graag veilige en haalbare oplossingen om onze klanten toch te kunnen blijven bedienen. Of het nu gaat om advies, verkoop, reparatie, onderhoud of service, we doen ons best u zo goed mogelijk te helpen. Dit vraagt om een aantal maatregelen ter bescherming van uw en onze gezondheid.


Wat kunt u van ons verwachten?

Graag vertellen we u allereerst meer over de mogelijkheden die we bieden om toch goed geïnformeerd aankopen te kunnen doen.


Aankoop en advies

Overweegt u een product aan te schaffen, maar wilt u eerst goed geïnformeerd worden? Volledig begrijpelijk. Hieronder vertellen we u hoe we dit realiseren. 

  1. Winkel en showroombezoek
    Onze winkel is gewoon geopend, van dinsdag t/m zaterdag van 10:00 tot 17:00 uur. U bent in onze showroom van harte welkom, wel werken wij momenteel op afspraak. Zo weet u zeker dat u niet in een overvolle ruimte terechtkomt en bent u verzekerd van goed en persoonlijk advies.
     
  2. Telefonisch advies
    Binnen de hierboven genoemde openingstijden zijn wij onverminderd telefonisch bereikbaar en kunt u met alle vragen bij ons terecht. Wel kan het extra druk zijn op de lijn, maar als u het geduld hebt even te wachten tot we beschikbaar zijn, nemen wij rustig de tijd om uw vragen te beantwoorden. Onze adviseurs helpen u graag een juiste oplossing te vinden voor uw persoonlijke situatie.
     
  3. NIEUW: Whatsapp video-adviesgesprek
    Om u op afstand meer gevoel bij het product en bij ons als bedrijf te geven, bieden wij de mogelijkheid een persoonlijk adviesgesprek via Whatsapp (video)chat te voeren met onze adviseurs. Op deze manier kunnen we u tevens van beeld voorzien van het betreffende product en al uw vragen persoonlijk beantwoorden. Weten hoe dit werkt? Klik hier voor meer informatie.

  4. Demonstratie / proefrit op locatie
    Voor een aantal producten en afhankelijk van de afstand, bieden wij de mogelijkheid producten op locatie bij u te demonstreren. Op deze manier kunt u het product zien, proberen en ervaren en al uw vragen persoonlijk stellen aan onze adviseur. Weten hoe dit werkt? [Klik hier voor meer informatie.]

  5. Online / telefonisch bestellen
    Weet u inmiddels welk product u wenst aan te schaffen? Dan kunt u eenvoudig online bestellen via onze website. Lukt dit niet of bestelt u liever telefonisch? Dat kan ook. Bel ons binnen de openingstijden en we helpen u graag verder. Bestellingen worden bij ons snel verwerkt zoals u van ons gewend bent, overeenkomstig de leveringsindicatie vermeld bij het product. Door de extreme drukte bij de vervoerders kan uw bestelling helaas wel een kleine vertraging oplopen. In onze ervaring is PostNL de beste en meest betrouwbare verzendpartner; om die reden werken wij met hen samen om het pakketje bij u te krijgen.


Reparatie en service

Hebt u een storing in of een defect aan uw scootmobiel (of ander product)? Neem dan gerust contact met ons op. Ook in deze tijden helpen we u graag met urgente zaken.

  1. Telefonisch
    Veruit de meeste storingen zijn met een beetje geduld eenvoudig telefonisch op te lossen. Is er iets met uw scootmobiel? Bel ons dan gerust op, vaak hebben we u binnen enkele minuten weer op weg geholpen. Lukt dit niet op afstand en is het een urgent defect? Dan doen we ons best op korte termijn een afspraak met u te maken om het probleem op te lossen.

  2. Werkplaats
    Wilt u snel geholpen worden en bent u in de gelegenheid met uw product bij ons langs te komen? Indien u ons van tevoren belt, plannen we samen met u een afspraak in. Vaak kunt u hier gewoon op wachten onder het genot van een kopje koffie.

  3. Op locatie
    Als het probleem niet op afstand opgelost kan worden en u bent niet in de gelegenheid bij ons langs te komen, plannen we een afspraak bij u op locatie in. Zie hieronder voor de maatregelen die we treffen om uw en onze gezondheid te beschermen.


Onderhoud

Wilt u onderhoud aan uw scootmobiel (of ander product) laten uitvoeren? Onderhoudsbeurten hebben wij momenteel uitgesteld en beperken wij tot noodzakelijke en urgente zaken. Bent u van mening dat onderhoud aan uw product op korte termijn uitgevoerd dient te worden? Neem dan gerust contact met ons op.

  1. Werkplaats
    Wilt u op korte termijn geholpen worden en bent u in de gelegenheid met uw product bij ons langs te komen? Indien u ons van tevoren belt, plannen we samen met u een afspraak in. Vaak kunt u hier gewoon op wachten onder het genot van een kopje koffie. Een onderhoudsbeurt zonder bijzonderheden duurt circa 30-45 minuten.

  2. Op locatie
    Bent u niet in de gelegenheid bij ons langs te komen, dan plannen we een afspraak bij u op locatie in. Zie hieronder voor de maatregelen die we treffen om uw en onze gezondheid te beschermen.


Maatregelen voor persoonlijke gezondheid en bescherming

Wij houden de ontwikkelingen rond het coronavirus nauwlettend in de gaten en volgen de richtlijnen van het RIVM en de GGD. De gezondheid van onze bezoekers en onze medewerkers staat vanzelfsprekend op de eerste plaats. We hebben daarom de volgende voorzorgsmaatregelen getroffen:

  1. Hoest u of bent u verkouden? Dan verzoeken wij u om uw afspraak te verzetten.
  2. Wij geven geen handen.
  3. Wij bewaren 1,5 meter afstand, doet u dit alstublieft ook.
  4. Wij wassen regelmatig onze handen en maken extra schoon. Wij hanteren hierbij de extra hygiënemaatregelen van het RIVM en de Rijksoverheid en vragen u hetzelfde te doen.
  5. In de winkel vragen we u te betalen met de pinpas. Als dit niet mogelijk is wordt het handcontact bij een contante betaling tot het minimum beperkt.
  6. Komen we voor onderhoud of om een defect op te lossen? Wij bellen u van tevoren hoe laat we er verwachten te zijn en vragen u het product buiten neer te zetten. 


Veelgestelde vragen

  1. Ik woon in een verzorgingshuis. Komen jullie gewoon bij mij om te leveren of voor onderhoud?
    Ja, wij leveren ook gewoon in verzorgingshuizen. Helaas kunnen we momenteel niet de service bieden die u van ons gewend bent. We moeten het product namelijk bij de buitendeur of in de hal voor u achterlaten. Onze ervaring is dat de meeste tehuizen het product daarna door eigen personeel van de hoofdingang naar u kunnen brengen.

  2. Ik wil een product uitproberen voor ik het koop. Kan dat?
    Vooropgesteld, door onze jaren ervaring weten wij vaak in een persoonlijk gesprek (op afstand) samen met u tot de juiste oplossing / het juiste product te komen. Tevens hebben we onze adviesmogelijkheden momenteel uitgebreid met o.a. een Whatsapp videochat mogelijkheid. Hiermee krijgt u van tevoren al een beter beeld van het product. Wij hebben dusdanig veel vertrouwen in onze expertise en ons advies, dat we u momenteel op alle "grote" producten een niet goed, geld terug garantie bieden. U koopt het product dan wel alvast, maar mocht het toch niet bevallen, dan laat u dit binnen 14 dagen weten en krijgt u uw geld terug. Weten hoe dit werkt? Neem contact met ons op.

  3. Ik heb een Zeker op weg pakket. Wanneer wordt mijn onderhoud ingepland?
    Voor onze klanten die een Zeker op weg pakket hebben afgesloten, doen we ons best het onderhoud op korte termijn alsnog in te plannen, met inachtneming van de hierboven genoemde maatregelen.


Hebt u vragen? Neem dan gerust contact met ons op.